Bosch WTV76380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTV76380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

benno37 02-02-2008
Geschreven voor: Bosch WTV76380

Prima Wasdroger! Goed droog resultaat. Geen spijt van gehad.

EABW 08-12-2007
Geschreven voor: Bosch WTV76380

Wasdroger enkele dagen in bezit. Ziet er stevig en goed geconstrueerd uit. Veel droogmogelijkheden aanwezig. Voordeel t.o.v. de 76300 is de gratis bijgeleverde slang. De machine reviseert niet, maar dat doet geen enkele Bosch wasdroger, zie hieronder de reactie van de helpdesk van Bosch op de hierover aan hen gestelde vraag:
Geen van onze wasdroog automaten reviseren. Om te voorkomen dat wasgoed in elkaar 'knot' beschikt het genoemde type over een Asymmetrische wasgoedmeenemer dat het wasgoed maximaal omschudt. Daarnaast is er een speciale adapter ontwikkeld welke bevestigt is aan de achterwand van de machine waardoor ook het 'knotten' van wasgoed wordt tegen gegaan.

Bosch heeft deze technieken ontwikkeld omdat er gebleken is dat reviserende machines sneller slijtage vertoont.
De machine is relatief stil in gebruik en geeft goed waar het zich in het droogproces bevindt (middels de resterende tijdsvermelding en de indicatielichtjes). De droger registreert de vochtigheidsgraad van de was en past zijn droogtijd er op aan. Na onze centrifuge (1600 toeren) was de was snel klaar met drogen, ca. 70 minuten vij volle lading.
Tot nu toe zeer tevreden.

AvdHF64 27-10-2007
Geschreven voor: Bosch WTV76380

Deze was droger reviseert niet, hij draait dus non-stop een kant op hierdoor maakt hij een grote prop van lakens en grotere artikelen ook van broeken. Bij dit soort artikelen is het droogresultaat logischwijs slecht.
Het display is, als je kleiner dan 1,75m bent en de machine op een wasmachine staat, niet meer leesbaar.